×
×

ویتنامی‌ها مشتری پای مرغ تولیدی در البرز

  • کد نوشته: 3358
  • ۲۲ مهر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • محسن ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از چند سال به دلیل وجود برخی مشکلات و وقفه در صادرات محصول پا و پنجه مرغ تولیدی در استان، با تلاش یک واحد تولید کننده این محصول به میزان ۲۸ تن به کشور ویتنام صادر شد. وی افزود: پا و پنجه مرغ سال‌ها به میزان کمی […]

  • محسن ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از چند سال به دلیل وجود برخی مشکلات و وقفه در صادرات محصول پا و پنجه مرغ تولیدی در استان، با تلاش یک واحد تولید کننده این محصول به میزان ۲۸ تن به کشور ویتنام صادر شد.

    وی افزود: پا و پنجه مرغ سال‌ها به میزان کمی در داخل کشور به مصرف خوراکی و مازاد آن بصورت پودر گوشت به مصرف خوراک دام می‌رسید و مازاد آن با توجه به پایین بودن مصرف داخلی صادرات می‌شود.

    ابوترابی ادامه داد: امیدواریم با ادامه صادرات توسط تولیدکنندگان استان و بازارهای هدف که متقاضی این محصول هستند به ارزآوری بیشتری برای کشور برسیم.

    سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی البرز گفت: محصول دیگری که به برای اولین بار و به تازگی از استان به کشور ترکیه صادر شده است سبوس پروتئینه ذرت بوده که اولین محموله بالغ بر ۴۰ تن حجم داشت.

    خبرگزاری دانشجویان ایران – ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *