×
×

پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به اتحادیه ها برای خرید مرغ

  • کد نوشته: 480773
  • ۲۱ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، امراللهی گفت:گزارش های ارسال شده  در سراسر کشور حاکی از آن است که استقبال مردم از خرید مرغ مازاد بسیار خوب بوده  و  مردم  در تنظیم بازار همکاری بسیار خوبی داشته اند. به گفته مدیرکل  نظارت بر کالای اساسی، بنابر گزارش  […]

    پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به اتحادیه ها برای خرید مرغ
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، امراللهی گفت:گزارش های ارسال شده  در سراسر کشور حاکی از آن است که استقبال مردم از خرید مرغ مازاد بسیار خوب بوده  و  مردم  در تنظیم بازار همکاری بسیار خوبی داشته اند.

    به گفته مدیرکل  نظارت بر کالای اساسی، بنابر گزارش  قیمت مرغ زنده با افزایش ۱۵۰۰ تومانی به  نرخ مصوب نزدیک شده است و تقاضا داریم که تشکل ها برای جذب مرغ مازاد ورود پیدا کنند، در همین خصوص هم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید در این بخش تامین کرده ایم. وزارت جهاد کشاورزی تشکل ها و اتحادیه مرغ داران هم در این زمنیه برنامه ریزی دقیقی داشته  اند.

    امراللهی می گوید: وزارت جهاد کشاورزی در کنار اتحادیه و تشکل ها قرار دارد و در همین زمینه هم سعی کرده ایم صادارت مرغ با عوارض صفر درصد باشد و شرایط را در این زمینه بهبود بخشیده ایم.

    او گفت: قیمت مرغ در سطح خرده فروشی  ها قیمت مرغ ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان بود که هم اکنون به ۵۸ تومان رسیده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *