×
×

پهلوگیری یک کشتی ۶۵ هزار تنی نهاده دامی در بندر امام

  • کد نوشته: 480994
  • ۱۱ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی پهلودهی شد و عملیات تخلیه آن در حال انجام […]

    پهلوگیری یک کشتی ۶۵ هزار تنی نهاده دامی در بندر امام
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی پهلودهی شد و عملیات تخلیه آن در حال انجام است.

    وی افزود: روز گذشته نیز یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۴۳ هزار تن کنجاله سویا در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفت و توسط نیروهای عملیاتی تخلیه شد.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: در روزهای آینده نیز دو فروند کشتی حامل بیش از ۸۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی پهلودهی خواهند کرد و عملیات تخلیه آن‌ها نیز به سرعت انجام خواهد شد.

    بدوی با اشاره به واردات پیوسته نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با روندی که در بحث واردات نهاده‌های دامی به داخل کشور در حال انجام است، مشکلی در زمینه تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد و جای نگرانی در این خصوص نیست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *