×
×

کاهش دستوری قیمت نان سنگک در قرچک تهران

  • کد نوشته: 4693
  • ۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار ایسنا، طی روزهای اخیر تعدادی از واحدهای نانوایی آزادپز سنگک، بدون هماهنگی با شورای آرد و نان قرچک نسبت به افزایش نان تا ۵۰۰ تومان برای هر قرص نان اقدام کردند که این امر با اعتراض مردم و واکنش مسئولان شهرستان مواجه شد. پس از این افزایش قیمت و با تشکیل جلسه […]

  • به گزارش خبرنگار ایسنا، طی روزهای اخیر تعدادی از واحدهای نانوایی آزادپز سنگک، بدون هماهنگی با شورای آرد و نان قرچک نسبت به افزایش نان تا ۵۰۰ تومان برای هر قرص نان اقدام کردند که این امر با اعتراض مردم و واکنش مسئولان شهرستان مواجه شد.

    پس از این افزایش قیمت و با تشکیل جلسه فوق العاده شورای آرد و نان قرچک، بهمن خطیبی فرماندار این شهرستان به بازگشت قیمت نان به نرخ سابق تأکید کرد و بر اساس گزارش مردمی، این امر از ظهر امروز عملی شد.

    فرماندار قرچک در رابطه با تصمیم شورای آرد و نان شهرستان به خبرنگار ایسنا گفت: تعیین قیمت نان تنها از سوی دولت انجام می‌شود هیچ واحد نانوایی نباید بدون هماهنگی و به بهانه افزایش قیمت آرد، قیمت نان را افزایش دهند.

    بهمن خطیبی افزود: پس از دریافت اخباری مبنی بر افزایش قیمت نان در برخی از واحدهای آزاد پز شهرستان، جلسه فوق العاده شورای آرد و نان برگزار شد و طی آن مقرر شد تا قیمت نان بار دیگر به نرخ سابق باز گردد.

    وی تأکید کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص نرخ نان از وظایف دولت است و کسی نباید خودسرانه نسبت به این امر اقدام کند.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *