×
×

کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ

  • کد نوشته: 7636
  • ۲۳ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • مهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ، قیمت آن را کاهش داده است، اظهار کرد: امروز قیمت مرغ در کشتارگاه ۱۰ هزارو ۳۰۰ تومان، قیمت توزیع درب مغازه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت عرضه شده در خرده‌فروشی‌ها ۱۱هزار و ۷۰۰ تومان است. وی با اشاره به اینکه […]

    کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ
  • مهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ، قیمت آن را کاهش داده است، اظهار کرد: امروز قیمت مرغ در کشتارگاه ۱۰ هزارو ۳۰۰ تومان، قیمت توزیع درب مغازه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت عرضه شده در خرده‌فروشی‌ها ۱۱هزار و ۷۰۰ تومان است.

    وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت مرغ، مرغداران را نیز متضرر کرده است، گفت: مردم به دلیل ویروس کرونا هر روز برای خرید از خانه خارج نمی شوند و همین موضوع باعث شده که یک روز بازار فروش خوبی داشته باشیم و شش روز دیگر تقاضا کاهش یابد و این در حالی است که عرضه و تولید مرغ نیز افزایش یافته است.

    رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین به بازار میگو وماهی اشاره کرد و گفت: تقاضا برای خرید میگو و ماهی نیز کاهش یافته و قیمت ها در برخی اقلام با کاهش نیز مواجه شده است.

    یوسف خانی در ادامه با بیان اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در اسفند و ابتدای فروردین تا حدود ۲۲ هزارتومان هم پیش رفت، گفت: این افزایش قیمت به دلیل صادرات رخ داد ولی در حال حاضر قیمت تخم مرغ کاهش یافته و هر شانه ۳۰ تایی حدودا ۲۰  تا ۲۱ هزار تومان است.

    گفتنی است؛ براساس مشاهدات میدانی، مرغ در خرده فروشی ها با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان به فروش می رسد.

    ایسنا

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *