×
×

کاهش ۷ درصدی ارزش واردات نهاده‌های دام و طیور

  • کد نوشته: 8548
  • ۱۲ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایسنا از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا)، در فروردین ماه سال جاری ۸۶۶ هزار و ۵۷۰  تن نهاده های دام و طیور به کشور وارد شده است که نسبت به واردات ۹۲۲ هزار و ۳۴۰ تنی دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی شش درصدی را نشان می […]

    کاهش ۷ درصدی ارزش واردات نهاده‌های دام و طیور
  • به گزارش ایسنا از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا)، در فروردین ماه سال جاری ۸۶۶ هزار و ۵۷۰  تن نهاده های دام و طیور به کشور وارد شده است که نسبت به واردات ۹۲۲ هزار و ۳۴۰ تنی دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی شش درصدی را نشان می دهد.
    براساس این گزارش، آمار تفکیکی واردات نهاده های دام و طیور به کشور نشان می دهد که ارزش واردات جو در فروردین ماه سال جاری با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۴۱ میلیون و ۳۷۰ هزار دلار رسید.
    همچنین در فروردین ماه سال جاری ۱۶۶ هزار و ۶۲۰ تن جو وارد کشور شده است که در مقایسه با واردات ۱۹۴ هزار و ۶۲۰ تنی دوره مشابه سال گذشته کاهش ۱۴ درصدی را نشان می دهد.
    در بازه زمانی مورد اشاره در این گزارش، ۴۳۰ هزار و ۲۲۰ تن ذرت به ارزش ۱۰۴ میلیون و ۶۹۰ هزار دلار وارد کشور شده است که در مقایسه با واردات ۴۹۸ هزار و ۸۵۰ تنی ذرت به ارزش ۱۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار در ماه نخست سال گذشته به لحاظ وزنی کاهش ۱۴ درصدی  و به لحاظ ارزشی کاهش ۱۵ درصدی را نشان می دهد.
    براساس این گزارش، در ماه نخست سال جاری ۲۶۹ هزار و ۷۳۰  تن کنجاله به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۹۹۰ هزار دلار وارد کشور شده است که در مقایسه با واردات ۲۲۸ هزار و ۸۷۰ تنی کنجاله سویا به ارزش ۹۸ میلیون و ۱۹۰ هزار دلار در دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی به لحاظ وزنی و ۹ درصدی به لحاظ ارزشی را نشان می دهد.

    ایسنا

    سرویس خبری : دام ،طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *