×
×

کشف انبار احتکار شکر در یک شرکت دولتی در خوزستان

  • کد نوشته: 478331
  • ۲۴ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، نعمت الله بیرانوندی با اشاره به کشف انبار شکر احتکاری در یک شرکت دولتی توسط بازرسان تعزیرات حکومتی و صدور حکم انفصال از خدمت برای مدیر این شرکت اظهار کرد: رای صادر شده بدوی و به محکوم العلیه ابلاغ شده است […]

    کشف انبار احتکار شکر در یک شرکت دولتی در خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، نعمت الله بیرانوندی با اشاره به کشف انبار شکر احتکاری در یک شرکت دولتی توسط بازرسان تعزیرات حکومتی و صدور حکم انفصال از خدمت برای مدیر این شرکت اظهار کرد: رای صادر شده بدوی و به محکوم العلیه ابلاغ شده است که باید مرحله تجدیدنظر خواهی طی شود و پس از صدور رای قطعی، فرآیند تحویل کالا به تنظیم بازار خوزستان پیگیری خواهد شد.

    وی افزود: سایر شرکت‌های تولید شکر و دیگر کالاهای اساسی و استراتژیک خوزستان بدانند باید محصولات را در سامانه‌های مربوطه ثبت کنند.

    بیرانوندی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: مردم در صورت شناسایی انبار احتکار می‌توانند به سایر ادارات تابعه مراجعه کنند. علاوه بر این می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *