×
×

کمک به تامین سرمایه در گردش کشاورزان با کارت اعتباری دامدار

  • کد نوشته: 476669
  • ۲۷ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از صدا و سیما، سید جواد ساداتی نژاد در مراسم رونمایی از « دامدار کارت» افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش نهاده‌های دامی، برای این که به تهیه این نهاده‌ها توسط دامداران کمک کنیم امروز از این کارت اعتباری رونمایی شد. وی گفـت: این […]

    کمک به تامین سرمایه در گردش کشاورزان با کارت اعتباری دامدار
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از صدا و سیما، سید جواد ساداتی نژاد در مراسم رونمایی از « دامدار کارت» افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش نهاده‌های دامی، برای این که به تهیه این نهاده‌ها توسط دامداران کمک کنیم امروز از این کارت اعتباری رونمایی شد.

    وی گفـت: این کارت اعتباری در سقف ۱۰ – ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند بخشی از نهاده‌های دامی مورد نیاز خود را از طریق اعتبار این کارت تهیه کنند.

    وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این یک اقدام کوتاه مدت است، افزود: در نظر داریم در بلندمدت با کاهش هزینه‌های نهاده‌های دامی تهیه آن را برای دامداران تسهیل کنیم.

    وی گفت: همه دامداران شامل این طرح می‌شوند و می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی استان خود پس از معرفی به بانک عامل حوزه کشاورزی، تسهیلات را دریافت کنند.

    ساداتی نژاد افزود: از بانک عامل حوزه کشاورزی خواسته ام که این تسهیلات را در کوتاه‌ترین مدت و به سهولت در اختیار دامداران قرار دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *