×
×

کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران

  • کد نوشته: 8990
  • ۲۳ تیر ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • «مهدی دشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که کمک قطره چکانی دولت منجر به رفع مشکلات مرغداران نشده است، اظهار کرد: تاکنون از سوی دولت کمک قابل توجهی به مرغداران نشده و در حال حاضر صرفاً پیگیری‌ها اتحادیه محدود به نامه نگاری و مکاتبات بوده است. وی قیمت مصوب گوشت مرغ […]

    کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران
  • «مهدی دشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که کمک قطره چکانی دولت منجر به رفع مشکلات مرغداران نشده است، اظهار کرد: تاکنون از سوی دولت کمک قابل توجهی به مرغداران نشده و در حال حاضر صرفاً پیگیری‌ها اتحادیه محدود به نامه نگاری و مکاتبات بوده است.

    وی قیمت مصوب گوشت مرغ را ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال برگزاری جلسات در این خصوص، مقرر شده تا زمان رفع مشکل مرغداران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۹۰۰ به توزیع کنندگان و فروشندگان عرضه کنند تا آن‌ها نیز هر کیلوگرم گوشت مرغ را با قیمت ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان به دست مصرف کننده بدهند.

    رییس اتحادیه مرغداران یزد در مورد کمبود نهاده‌های دامی و نبود جایگزینی برای تغذیه مرغ‌ها نیز گفت: درصدی از تغذیه مرغ‌ها را می‌توان با گندم جایگزین کرد اما گندم هم گران است و دولت صرفاً گندم را برای نان مردم تهیه می‌کند لذا گندم هم برای تغذیه مرغداران در دسترس نیست.

    ایسنا

    سرویس خبری : دام ،طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *