×
×

گروه صنعتی پژوهشی زر در ردیف برترین رعایت کنندگان حقوق مصرف کننده

  • کد نوشته: 482428
  • ۲۰ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای دوره های بیستم و بیست و یکم ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، امروز در وزارت صمت برگزار شد.این دوره ها در سالهای گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود. […]

    گروه صنعتی پژوهشی زر در ردیف برترین رعایت کنندگان حقوق مصرف کننده
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای دوره های بیستم و بیست و یکم ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، امروز در وزارت صمت برگزار شد.این دوره ها در سالهای گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود.

    شرکت صنعتی آرد زر از زیرمجموعه های گروه صنعتی پژوهشی زر با توجه به اصول مشتری مداری و توجه به نیازهای مشتریان ، بار دیگر در ردیف شرکتهای برتر ایران قرار گرفت و تندیس نقره ای ملی سازمان حمایت را دریافت کرد.

    معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم گفت : این سازمان پیگیر مشکلات تولید است و پل ارتباط تولیدکنندگان با سازمانهای دولتی خواهد بود.

    آقای فرهیدزاده افزود : از تجربه و دانش شرکتهای موفق در زمینه توجه به مشتریان و مصرف کنندگان ، استفاده می کنیم .شرکت صنعتی آرد زر پیش از این نیز گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان حمایت دریافت کرده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *