×
×

۲۵۰ هزار تن نهاده دامی در سامانه بازارگاه بارگذاری شد

  • کد نوشته: 478803
  • ۲۸ اردیبهشت ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران‌جوان ، عباس عسکرزاده گفت: امروز ۲۵۰ هزار تن انواع نهاده دامی اعم از ذرت، کنجاله سویا و ذرت در سامانه بازارگاه بارگذاری شد و تولیدکنندگان با مراجعه به سامانه می توانند خرید خود را انجام دهند. به گفته  معاون وزیر جهاد کشاورزی […]

    ۲۵۰ هزار تن نهاده دامی در سامانه بازارگاه بارگذاری شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران‌جوان ، عباس عسکرزاده گفت: امروز ۲۵۰ هزار تن انواع نهاده دامی اعم از ذرت، کنجاله سویا و ذرت در سامانه بازارگاه بارگذاری شد و تولیدکنندگان با مراجعه به سامانه می توانند خرید خود را انجام دهند.

    به گفته  معاون وزیر جهاد کشاورزی قیمت هر کیلو جو با احتساب هزینه حمل،  ۱۲ هزار تومان، ذرت ۱۲ هزار تومان و کنجاله سویا ۱۷ هزار تومان است.

    معاون وزیر جهاد گفت: با توجه به ذخایر مناسب نهاده در انبارها مشکلی در تامین نیاز مرغداران و دامداران وجود ندارد و به سبب جراحی بزرگ اقتصادی به مردم توصیه می شود که همراهی لازم را داشته باشند تا از این شرایط عبور کنیم چرا که تداوم تولید ارزانی، پایداری و امنیت غذایی را به همراه دارد.

    بنابر اعلام‌ معاونت توسعه بازرگانی قیمت هر کیلو ذرت در مبادی ورودی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان است، چنانچه تولیدکننده ای بخواهد به ازای حمل هر کیلو نهاده ۷۰۰ تومان لحاظ می شود. اما برای مسیر بندر امام تا خوزستان احتساب کرایه ۷۰۰ تومانی به ازای حمل هر کیلو نهاده به ضرر تولیدکننده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *