×
×

۶۸۴ میلیارد تومان مطالبات چایکاران پرداخت شده است

  • کد نوشته: 475682
  • ۱۹ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از مهر، حبیب جهانساز ظهر چهارشنبه در گفتگویی با اشاره به برداشت ۱۳۵ هزار و ۴۶۹ تن برگ سبز چای در فصل برداشت امسال، گفت: ارزش اقتصادی برگ‌های برداشت شده ۷۶۰ میلیارد تومان است. وی با بیان اینکه امروز نیز ۱۳ میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد، گفت: در مجموع […]

    ۶۸۴ میلیارد تومان مطالبات چایکاران پرداخت شده است
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از مهر، حبیب جهانساز ظهر چهارشنبه در گفتگویی با اشاره به برداشت ۱۳۵ هزار و ۴۶۹ تن برگ سبز چای در فصل برداشت امسال، گفت: ارزش اقتصادی برگ‌های برداشت شده ۷۶۰ میلیارد تومان است.

    وی با بیان اینکه امروز نیز ۱۳ میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد، گفت: در مجموع ۹۰ درصد مطالبات معادل ۶۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

    جهانساز با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش سه درصدی میزان تولید و خریداری برگ سبز چای بودیم، افزود: باقیمانده مطالبات چایکاران نیز طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

    وی با بیان اینکه امسال ۳۰ هزار و ۴۸۱ تن چای خشک توسط کارخانجات چایسازی تولید شده است، گفت: امسال ۴۳ درصد برگ‌های چای خریداری شده از نوع درجه یک و مابقی درجه دو هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *