×
×

۹۰۰ راس دام زنده از گناوه به کویت صادر شد

  • کد نوشته: 480489
  • ۲۱ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، کیامرث جوکار روز شنبه ۲۱ آبان بابیان اینکه ۹۰۰ راس دام زنده از این بندر به مقصد کشور کویت صادر شد، اظهار کرد: بندر گناوه با تقویت زیرساخت های صادراتی آماده نقش آفرینی موثر در این عرصه است. وی با بیان اینکه […]

    ۹۰۰ راس دام زنده از گناوه به کویت صادر شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، کیامرث جوکار روز شنبه ۲۱ آبان بابیان اینکه ۹۰۰ راس دام زنده از این بندر به مقصد کشور کویت صادر شد، اظهار کرد: بندر گناوه با تقویت زیرساخت های صادراتی آماده نقش آفرینی موثر در این عرصه است.

    وی با بیان اینکه وجود زیرساخت های مناسب منجر شده تا بندر گناوه از رویه ترانزیت خارجی نیز برخوردار شود، ادامه داد: بندر گناوه همچنین مبدا صادرات محموله های شیشه به کشور قطر است به نحوی که در ۶ ماه صادرات افزایش صادرات این کالا از بندر گناوه بودیم.

    به گفته مدیر اداره بندر و دریانوردی گناوه، این بندر تجاری به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر است که با این رویکرد عمده فعالیت های گناوه با تمرکز بر حوزه تجارت انجام می شود.

    جوکار اظهار کرد: طرح جامع بنادر تجاری کوچک به عنوان طرح راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در گناوه عملیاتی شده تا براساس این طرح نیازهای رونق بندر گناوه بر حسب اولویت در برنامه ۱۵ ساله اجرایی شود.

    وی یادآور شد: برنامه یاد شده براساس زمانبندی انجام شده در دوره پنج ساله اجرا خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *