×
×

۹۵ درصد مطالبات سویاکاران تسویه شد

  • کد نوشته: 476680
  • ۲۸ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر از شرکت بازرگانی دولتی ایران، مرتضی سعادتی‌کیا، مدیر کل هماهنگی خرید داخلی گفت: از شروع عملیات خرید تضمینی دانه‌ی روغنی سویا تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۲۶ تن از این محصول به نرخ تضمینی از کشاورزان ۴ استان کشور خریداری شده […]

    ۹۵ درصد مطالبات سویاکاران تسویه شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر از شرکت بازرگانی دولتی ایران، مرتضی سعادتی‌کیا، مدیر کل هماهنگی خرید داخلی گفت: از شروع عملیات خرید تضمینی دانه‌ی روغنی سویا تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۲۶ تن از این محصول به نرخ تضمینی از کشاورزان ۴ استان کشور خریداری شده است.

    سعادتی‌کیا اظهار کرد: اسناد ۱۷ هزار و ۳۸۴ تن از این محصول به ارزش ۲۰۴ میلیارد تومان جهت پرداخت به بانک عامل ارسال شده که تاکنون ۹۵ درصد از این مبلغ پرداخت شده است.

    وی افزود: بیشترین میزان دانه‌ روغنی سویا به مقدار ۸۴۳۳ تن در استان گلستان و کمترین میزان این محصول در استان لرستان خریداری شده است.

    سعادتی‌کیا مقدار خرید تضمینی دانه‌ روغنی سویا را در استان اردبیل بیش از ۶۶۰۰ تن دانست و گفت: همچنین مقدار ۱۴۶۲ تن از این محصول در مازندران خریداری شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *