×
×

۹۵ درصد مطالبات چایکاران شمال کشور پرداخت شد

  • کد نوشته: 476288
  • ۱۳ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب جهانساز  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خرید ۱۳۵ هزار و ۴۶۹ تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور، اظهار کرد: ارزش اقتصادی این میزان برگ خریداری شده ۷۶۰ میلیارد تومان است. وی با بیان اینکه امروز هشت میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد، ادامه […]

    ۹۵ درصد مطالبات چایکاران شمال کشور پرداخت شد
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب جهانساز  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خرید ۱۳۵ هزار و ۴۶۹ تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور، اظهار کرد: ارزش اقتصادی این میزان برگ خریداری شده ۷۶۰ میلیارد تومان است.

    وی با بیان اینکه امروز هشت میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد، ادامه داد: با پرداخت این مبلغ در مجموع ۷۲۳ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.

    رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه این مبلغ ۹۵ درصد مطالبات چایکاران است، بیان کرد: امسال ۵۸ هزار و ۹۲۷ تن معادل بیش از ۴۲ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک بوده است.

    وی با بیان اینکه امسال ۳۰ هزار تن چای خشک توسط کارخانجات چایسازی تولید شده است، گفت: ۱۱۸ کارخانه چایسازی شمال کشور تاکنون با سازمان چای تسویه حساب کرده‌اند و بقیه مطالبات چایکاران هم به زودی پرداخت می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *