×
×

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/رکود و آرامش بر بازار حاکم است

  • کد نوشته: 3723
  • ۱۰ آذر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه وصیفی اظهار کرد: هم اکنون قیمت گوجه فرنگی، خیار و موز با نوساناتی در بازار روبروست. وی نرخ هر کیلو انار را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار […]

  • اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه وصیفی اظهار کرد: هم اکنون قیمت گوجه فرنگی، خیار و موز با نوساناتی در بازار روبروست.

    وی نرخ هر کیلو انار را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰، انگور بی دانه قرمز ۵ تا ۱۳ هزار، پرتقال جنوب ۴ تا ۹ هزار، پرتقال شمال یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، خرمالو شمال ۲ تا ۵ هزار، خرمالو کن ۴ تا ۹ هزار، بِه ۳ تا ۸ هزار، هندوانه ۸۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰، خربزه ۲ تا ۵ هزار،خیار بوته ای ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ و خیار گلخانه ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

    کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه ها در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو موز با نرخ ۹ تا ۱۲ هزار، سیب گلاب پاییزه ۴ تا ۷ هزار، سیب لبنانی زرد ۴ تا ۷ هزار، سیب لبنانی قرمز ۳ تا ۹ هزار، کیوی ۴ تا ۸ هزار، گریپ‌فروت تو سرخ ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰، گلابی ۷ تا ۱۷ هزار، لیموشیرین ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰، نارنگی انشو ۳ تا ۵ هزار و‌۵۰۰ و نارنگی تخم ژاپنی ۳ تا ۷ هزارتومان در میدان عرضه می شود.
    رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو لیموترش ریز را ۸ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین‌قیمت هر کیلو لیموترش سنگی ۴ تا ۷ هزار، لوبیاسبز ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰، هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، کدو حلوایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰، کدو مسمایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، کلم بروکلی ۳ تا ۷ هزار، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، کلم سفید یک هزار و‌۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم‌قرمز ۲ تا ۴ هزار، کاهو رسمی یک هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار،شلغم یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و سیر خشک‌۴ تا ۱۰ هزارتومان است.

    وی با اشاره به نرخ سایر صیفی در میدان بیان کرد: هم اکنون نرخ هر کیلو فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار، فلفل دلمه سبز ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، بادمجان دلمه ای یک‌هزار و‌۵۰۰ تا ۳ هزار، بادمجان گلخانه ای ۳ تا ۶ هزار، پیاز زرد ۹۰۰ تا ۲ هزار و ۱۰۰، پیاز قرمز یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و‌‌ ۵۰۰، ترب سفید ۲ تا ۳ هزار، ترب سیاه ۲ تا ۴ هزار، سیب زمینی ترشی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و سیل زمینی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، گوجه فرنگی گلخانه ۵ تا ۱۱ هزار و گوجه فرنگی نو ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان است.

    به گفته کارگر نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو، آش، قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۶۰۰ و سبزی خوردن یک هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار تومان است.

    رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه نداریم، تصریح کرد: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می شود که نوسان‌خاصی در بازار اتفاق نیفتد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *