×
×

امسال جدی‌تر با فساد مبارزه می‌کنیم

  • کد نوشته: 4985
  • ۱۰ تیر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایسنا، با توجه به نامگذاری دهم تیرماه با عنوان “روز ملی صنعت و معدن”، مراسم مربوط به این روز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر امور خارجه، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان بخش خصوصی از صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز شده است. در این مراسم دبیرکل […]

  • به گزارش ایسنا، با توجه به نامگذاری دهم تیرماه با عنوان “روز ملی صنعت و معدن”، مراسم مربوط به این روز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر امور خارجه، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان بخش خصوصی از صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز شده است.

    در این مراسم دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: در زمینه تدوین قوانین احساس کاستی نداریم، اما کسانی که به دلایلی قوانین را اجرا نمی‌کنند، تولیدکنندگان را آزار می‌دهند و در این زمینه امسال قصد مبارزه جدی با فساد را داریم.

    محمدرضا مرتضوی با بیان اینکه امسال قصد مبارزه بی‌امان و جدی‌تر با فساد در همه بخش‌ها را داریم، تصریح کرد: قول می‌دهیم با هرگونه ناراستی مبارزه کنیم و تلاش کنیم امور را روی ریل درستکاری و صحت بیاوریم.

    وی افزود: نامگذاری سال با عنوان رونق تولید به معنی تغییر سربرگ‌های سازمان‌ها نیست و همه دستگاه‌ها باید کنار بخش تولید باشند.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *