×
×

امسال چه میزان نهاده دامی از بندرامام وارد کشور شد؟

  • کد نوشته: 481587
  • ۲۶ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ فروند کشتی اقیانوس پیما بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ تن نهاده دامی را داخل کشور وارد کرده‌اند. وی افزود: […]

    امسال چه میزان نهاده دامی از بندرامام وارد کشور شد؟
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ فروند کشتی اقیانوس پیما بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ تن نهاده دامی را داخل کشور وارد کرده‌اند.

    وی افزود: این میزان نهاده دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری شده و به وسیله این کشتی‌های اقیانوس پیما وارد کشور و در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شده است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از این میزان نهاده دامی تخلیه شده در بندر امام، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن نهاده دامی به وسیله کامیون و قطار باری به سایر نقاط کشور ارسال و بقیه آن نیز در حال حمل است.

    بدوی عنوان کرد: نهاده‌های دامی شامل کنجاله سویا، جو دامی، ذرت و دانه روغنی سویا است که از کشورهای برزیل، هندوستان، رومانی، صربستان و اوکراین خریداری شده است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: در حال حاضر ۷ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۴۶۵ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه مجتمع بندری امام خمینی (ره) هستند که تا پایان امسال با رفع مسایل ارزی و اسنادی محموله آن‌ها تخلیه خواهد شد.

    وی افزود: امسال بخش مهمی از واردات نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *