×
×

بازار گوجه فرنگی با افزایش عرضه به تعادل می‌رسد

  • کد نوشته: 484276
  • ۱۵ آبان ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، اسداله کارگر گفت: همه ساله با جابه‌جایی فصلی و بارش باران قیمت برخی صیفی جات از جمله گوجه فرنگی با نوساناتی روبرو می شود که این التهابات مقطعی است. به گفته او، با توجه به آنکه تولید در استان های جنوبی […]

    بازار گوجه فرنگی با افزایش عرضه به تعادل می‌رسد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، اسداله کارگر گفت: همه ساله با جابه‌جایی فصلی و بارش باران قیمت برخی صیفی جات از جمله گوجه فرنگی با نوساناتی روبرو می شود که این التهابات مقطعی است.

    به گفته او، با توجه به آنکه تولید در استان های جنوبی به انبوه نرسیده است، از این رو کاهش عرضه محصول منجر به تغییر قیمت گوجه فرنگی در بازار شده است.

    کارگر با بیان اینکه نوسان قیمت گوجه فرنگی در بازار مقطعی است، افزود: با افزایش عرضه گوجه فرنگی از استان های جنوبی  قیمت به تعادل می رسد.

    رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار ۱۴ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با احتساب ۳۰ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

    او گفت: با توجه به شرایط جوی و طبق سنوات قبل نباید انتطار داشت که  قیمت صیفی در فصل زمستان به نرخ های فصل تابستان برود، اما بی تردید کاهش قیمت خواهیم داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *