×
×

گروه زر، میزبان اهالی علم و دانش
بازدید اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای سراسر کشور از گروه صنعتی و پژوهشی زر

  • کد نوشته: 486159
  • ۴ بهمن ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیران و اساتید ارشد دانشگاه های آزاد سراسر کشور از گروه زر بازدید کردند و با توانمندی ها و ظرفیت های این گروه دانش بنیان در حوزه کارآفرینی و نوآوری آشنا شدند.
    بازدید اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای سراسر کشور از گروه صنعتی و پژوهشی زر
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، مدیران و اساتید ارشد دانشگاه های آزاد سراسر کشور از گروه زر بازدید کردند و با توانمندی ها و ظرفیت های این گروه دانش بنیان در حوزه کارآفرینی و نوآوری آشنا شدند.

    این رویداد با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد سراسر کشور و هماهنگی های انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، صورت گرفت .

    در این رویداد، اساتید و مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی از مرکز تحقیقات، رشد و نوآوری زر و مراکز کنترل کیفیت و آزمایشگاه های تخصصی شرکت پژوهشی زرکام (بزرگترین کارخانه شیرینی و شکلات خاورمیانه) و شرکت فرهیختگان زرنام ( بزرگترین کارخانه تولید فروکتوز و نشاسته های اصلاح شده و دیگر محصولات مشتق شده از ذرت ، در خاورمیانه) بازدید کردند و از نزدیک با فرایندهای تولید در این گروه صنعتی آشنا شدند.

    مهدی امینی مدیرعامل گروه زر گفت: ما درگروه زر، حرکت در جهت زنجیره ارزش را ملاک راه خود قرار داده‌ایم و تولید و بهره‌برداری از علم را در زنجیره ارزش خود نهادینه کرده‌ایم و همین امر باعث شده است که روز به روز ارتباط قوی‌تری بین گروه زر و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات و نوآوری صورت پذیرد و شرکت‌های پیشرو در صنعت، لوکوموتیو های مناسبی برای کشیدن واگنهای مختلف و مصدر تحولات خواهند بود.

    امینی همچنین به معرفی طرح های توسعه و در دست اقدام گروه زر پرداخت : پروژه تولید خودرو(زرخودرو)، کارخانه روغن کشی و پالایشگاه تصفیه روغن خوراکی (زر دانه)، تولید زنجیره طیور(مگافارم) و همچنین دیگر پروژه های در حال پیشرفت این گروه دانش بنیان  از قبیل تولید مواد اولیه صنعت دارو( زرفارما) از جمله این طرح ها بودند.

    در ادامه؛ دکتر داریوش جاوید ، دکتر محسن امینی، دکتر اسماعیل زینالی و دکتر علی بدیع زاده ( اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد) در این نشست به فرصتهای پیش روی دانشگاه های کشور با صنایع توسعه محور و نوآور اشاره کردند و گروه دانش بنیان زر را الگو و نمونه ی بارزی از این ارتباط موثر بر شمردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *