×
×

برنامه‌های جدید وزارت جهاد کشاورزی برای تولید محصولات با کیفیت

  • کد نوشته: 8871
  • ۸ تیر ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: امیدواریم طرح های پیش روی وزارت جهاد کشاورزی و همکاری با بسیج نتیجه بخش شعار جهش تولید در بخش های شیلات، دام و سایر امور کشاورزی باشد. وی افزود: از تمام همکارانم در جنگل ها، مراتع و سایر […]

    برنامه‌های جدید وزارت جهاد کشاورزی برای تولید محصولات با کیفیت
  • به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: امیدواریم طرح های پیش روی وزارت جهاد کشاورزی و همکاری با بسیج نتیجه بخش شعار جهش تولید در بخش های شیلات، دام و سایر امور کشاورزی باشد.

    وی افزود: از تمام همکارانم در جنگل ها، مراتع و سایر ارگان های مسئول از جمله بسیج در امر کشاورزی درخواست می کنم به کمک ما برای پایداری در بخش تولید محصولات با کیفیت کشاورزی بیایند.

    خاوازی تاکید کرد: در مراسم رونمایی دستاوردهای بسیج در امر کشاورزی شاهد اهمیت وجود اطلاعات یکپارچه بودیم، با توجه به رویکردهای فعلی وزارت جهاد کشاورزی طراحی بسیج می تواند پیشرفت خوبی را در حوزه کشاورزی به دنبال داشته باشد.

    او تاکید کرد: امیدوارم سازمان نظام مهندسی و همکاران در آموزش امور کشاورزی با یکپارچگی نهایت استفاده از زحمات  ارگان های نظامی و بسیج بهره مند شوند.

    در حال تکمیل…

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *