×
×

برگزاری سی‌امین نمایشگاه اگروفود با حضور ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی

  • کد نوشته: 482586
  • ۱ خرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، حسن علاوش مدیر روابط‌عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: تاکنون۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که تا زمان برگزاری نمایشگاه احتمالا به این تعداد افزوده خواهد شد. بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه علاوش اعلام کرد: […]

    برگزاری سی‌امین نمایشگاه اگروفود با حضور ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، حسن علاوش مدیر روابط‌عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: تاکنون۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که تا زمان برگزاری نمایشگاه احتمالا به این تعداد افزوده خواهد شد.

    بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه

    علاوش اعلام کرد: این نمایشگاه از نظر وسعت و تنوع گروه‎های کالایی، بزرگ‌ترین نمایشگاه خاورمیانه می باشد که در ۲۰ سالن مجزا و همچنین فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد.

    شرکت‌های خارجی

    وی عنوان کرد در این نمایشگاه ۱۰۵ شرکت مختلف از ۱۴ کشور از جمله: اتریش، ایتالیا، آلمان، دانمارک، فرانسه، هلند، روسیه، ترکیه، برزیل، امارات متحده عربی، تایلند، کره جنوبی، چین و هند در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.  

    علاوش گفت: ۵/۲ سالن نمایشگاه برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده است که در زمینه‌های مختلف، کالاها، خدمات و دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

    دسته‌بندی بر اساس گروه‌های کاری و کالایی

    مدیر روابط‌عمومی ستاد برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته گفت: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بر اساس گروه‌های کاری و کالایی جایگزینی شده تا شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از مزیت این کار به‌خوبی بهره‌مند شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *