×
×

به‌صورت هفتگی ۲۵۰ تن از مرکبات مازندران به هند صادر می‌شود

  • کد نوشته: 484100
  • ۲۹ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  •  به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، خلیل قلی زاده اظهار کرد: با توجه به قراردادی که با روسیه و هند داریم در طی ۲ هفته گذشته ۲ محموله ۲۲۰ تنی مرکبات از طریق بندر عباس به کشور هند صادر شده است.قلی زاده گفت : هفته گذشته دولت چین […]

    به‌صورت هفتگی ۲۵۰ تن از مرکبات مازندران به هند صادر می‌شود
  •  به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، خلیل قلی زاده اظهار کرد: با توجه به قراردادی که با روسیه و هند داریم در طی ۲ هفته گذشته ۲ محموله ۲۲۰ تنی مرکبات از طریق بندر عباس به کشور هند صادر شده است.
    قلی زاده گفت : هفته گذشته دولت چین برای امکان صادرات مرکبات و کیوی از مازندران گروهی را برای بررسی نهایی فرستادند و به‌زودی تاییدیه صادرات کیوی مازندران به کشور چین نهایی خواهد شد .


    این فعال اقتصادی در مازندران تصریح کرد: گسترش صادرات از مازندران یکی از موضوعاتی است که از سوی استاندار مازندران در دولت پیگیری می‌شود چرا که محصولات زیادی در مازندران تولید می‌شود که باید صادر شود.

    وی ادامه داد: در تلاش هستیم به سرعت صادرات مرکبات از مبدا مازندران را عملیاتی کنیم و استان‌های دیگر همچون کرمان و گیلان در حال الگوبرداری از روش های صادرات مازندران هستند .
    قلی زاده اظهار کرد :در دو هفته اول مهر ماه میزان صادرات مرکبات از مقصد مازندران از کل صادرات سال گذشته بیشتر بوده است؛ با ادامه این روند که مبدا صادرات از مازندران است پیش بینی می کنیم سال پر رونقی را در صادرات مرکبات داشته باشیم .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *