×
×

تخم مرغ ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود

  • کد نوشته: 483136
  • ۱۴ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزارتومان است که با نرخ مصوب ۲۵ تا ۳۰ درصد اختلاف دارد‌. به گفته او، با توجه به زیان چشمگیر مرغداران قرار است که پشتیبانی امور دام اقدام به خرید […]

    تخم مرغ ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزارتومان است که با نرخ مصوب ۲۵ تا ۳۰ درصد اختلاف دارد‌.

    به گفته او، با توجه به زیان چشمگیر مرغداران قرار است که پشتیبانی امور دام اقدام به خرید تضمینی ۲۰۰ هزارتن ۱۰ درصد کمتر از نرخ مصوب در بازار کند که تاکنون ۲۰ تن خریداری شده است که رقم بالایی نیست.

    کاشانی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار هفته ای ۲ هزارتن تخم مرغ صادر می شود که در برابر مازاد تولید رقمی نیست‌.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران و همچنین مشکلات تامین نهاده پیش بینی می شود که ظرف ۱۰ روز آینده ۲۰ تا ۳۰ درصد کل تولید از بین رود.

    او با بیان اینکه بازار نهاده های دامی تعریفی ندارد، گفت: علی رغم آنکه نرخ مصوب هرکیلو کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان است، مرغداران به سبب کمبود مجبور به تامین ۲ برابر قیمت مصوب در بازار آزاد هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *