×
×

توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا

  • کد نوشته: 481012
  • ۱۲ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی، کمال ربانی‌زاده – رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران – اعلام کرد: گوشت منجمد تنظیم بازاری از روز گذشته از طریق سامانه توزیع هوشمند (ستکاوا) عرضه شده است. وی افزود: از امروز در تمام استان تهران گوشت قرمز […]

    توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی، کمال ربانی‌زاده – رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران – اعلام کرد: گوشت منجمد تنظیم بازاری از روز گذشته از طریق سامانه توزیع هوشمند (ستکاوا) عرضه شده است.

    وی افزود: از امروز در تمام استان تهران گوشت قرمز از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

    ربانی‌زاده با بیان این که در حال حاضر توزیع با استان تهران شروع شده است، گفت: در استان‌هایی که سامانه توزیع هوشمند (ستکاوا) راه‌اندازی شده است، توزیع گوشت قرمز منجمد به زودی آغاز خواهد شد.

    گفتنی است وزارت جهاد کشاورزی به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه های غیرضروری و همچنین رصد تمامی مراحل از تامین و تولید تا توزیع سامانه ای را تحت عنوان «سامانه تامین و توزیع  محصولات و فرآورده های کشاورزی آوا» یا به اختصار ستکاوا راه اندازی کرده است.

    در این سامانه تولیدکنندگان می توانند محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و فروشگاه‌ های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه می‌ توانند خرید خود را انجام دهند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *