×
×

جوجه ریزی شهریور به ۱۴۰ میلیون قطعه می‌رسد

  • کد نوشته: 483811
  • ۲۱ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: بنابر اذعان مسئولان اتحادیه و تشکل های تولیدی برآورد می شود که جوجه ریزی شهریور به ۱۴۰ میلیون قطعه برسد. او حداکثر نیاز جوجه ریزی ماهانه را ۱۰۰ میلیون قطعه اعلام کرد و […]

    جوجه ریزی شهریور به ۱۴۰ میلیون قطعه می‌رسد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: بنابر اذعان مسئولان اتحادیه و تشکل های تولیدی برآورد می شود که جوجه ریزی شهریور به ۱۴۰ میلیون قطعه برسد.

    او حداکثر نیاز جوجه ریزی ماهانه را ۱۰۰ میلیون قطعه اعلام کرد و افزود: میزان جوجه ریزی ماه های اخیر بیش از نیاز کشور بوده است.

    یوسف خانی از توزیع روزانه هزارتن مرغ در کشور خبر داد و گفت: بنابر جوجه ریزی های صورت گرفته، تولید گوشت مرغ استحصالی ۴۰ هزارتن مازاد بر نیاز کشور در ماه است.

    رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی و ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت مرغ به کمتر از نرخ مصوب رسیده است که پیش بینی می شود این نرخ تا پایان شهریور تغییری نداشته باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *