×
×

دولت برنج های خارجی را گران کرد/ برنج هندی، ٢۴ هزار تومان

  • کد نوشته: 477612
  • ۲۵ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، حسن حنان عضو هیأت مدیره، قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی حاکی در نامه‌ای در ٢٣ بهمن ١۴٠٠ از افزایش رسمی قیمت برنج‌های وارداتی توسط دولت و در اجرای دستور وزیر جهاد کشاورزی خبر داده است. در متن این نامه […]

    دولت برنج های خارجی را گران کرد/ برنج هندی، ٢۴ هزار تومان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، حسن حنان عضو هیأت مدیره، قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی حاکی در نامه‌ای در ٢٣ بهمن ١۴٠٠ از افزایش رسمی قیمت برنج‌های وارداتی توسط دولت و در اجرای دستور وزیر جهاد کشاورزی خبر داده است.

    در متن این نامه با موضوع نرخ فروش برنج هندی و پاکستانی که در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ منتشرشده، آمده است: حسب تصمیمات متخذه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی و در اجرای دستور مقام عالی وزارت نرخ فروش اقلام برنج هندی ۱۱۲۱ و پاکستانی ذخایر راهبردی به شرح ذیل اصلاح و از تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ اجرایی شده است.

    بر اساس این نامه شرکت بازرگانی دولتی ایران قیمت مصرف کننده برنج هندی ۱۱۲۱ را به کیلویی ۲۴۰ هزار ریال و قیمت برنج پاکستانی را به ۲۵۰ هزار ریال افزایش داده است. پیش از قیمت برنج هندی ١٨ هزار و ۵٠٠ تومان و قیمت برنج پاکستانی ٢٠ هزار و ۵٠٠ تومان بود.

    دولت برنج های خارجی را گران کرد/ برنج هندی، ٢۴ هزار تومان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *