×
×

رشد ۱۰۰ هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل

  • کد نوشته: 484084
  • ۲۶ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ناصر نبی پور گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزارتومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود. او با بیان اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ نداریم، افزود: روزانه ۳ هزار و […]

    رشد ۱۰۰ هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ناصر نبی پور گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزارتومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

    او با بیان اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ نداریم، افزود: روزانه ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ تولید می شود که ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارتن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

    نبی پور درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار در ۶ ماه نخست سال ۹۲ هزارتن تخم مرغ صادر شده است. در مهرماه صادرات در راستای تنظیم بازار به یک سوم ماه قبل رسیده است.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران ادامه داد: هم اکنون مرغداران با مشکل کمبود کنجاله سویا روبرو هستند به طوریکه مجبور به تامین از بازار آزاد با قیمت های بالاترند.

    او گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با رشد ۱۰۰ هزارتنی نسبت به سال قبل به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *