×
×

رکورد صادرات زعفران شکسته می شود

  • کد نوشته: 483845
  • ۲۷ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، غلامرضا میری گفت: هم اکنون حداقل نرخ هرکیلو زعفران ۳۷ میلیون تومان و حداکثر ۵۰ میلیون تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر تغییری نداشته است. به گفته او، تقاضا برای خرید زعفران از سوی تجار داخلی و خارجی وجود دارد، […]

    رکورد صادرات زعفران شکسته می شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، غلامرضا میری گفت: هم اکنون حداقل نرخ هرکیلو زعفران ۳۷ میلیون تومان و حداکثر ۵۰ میلیون تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر تغییری نداشته است.

    به گفته او، تقاضا برای خرید زعفران از سوی تجار داخلی و خارجی وجود دارد، اما تا زمان اعلام آمار گمرک نمی‌توان برآورد دقیقی راجع به روند افزایشی یا کاهشی صادرات زعفران داشت.

    میری ادامه داد: با رفع موانع صادراتی پیش بینی می شود که رکورد ۳۲۵ تنی صادرات زعفران در سال ۹۹ شکسته شود، در غیر این صورت شاهد قاچاق زعفران خواهیم بود.

    نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه برداشت نوبرانه زعفران از ۱۵ روز آینده آغاز می شود، گفت: تا زمانیکه زعفران از سطح زمین جمع آوری نشود، برآورد دقیقی راجع به میزان تولید نمی توان داشت چراکه زعفران گیاهی در زیرزمین است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *