×
×

زعفران از فهرست مشمول عوارض صادراتی آب مجازی حذف شد

  • کد نوشته: 486335
  • ۹ بهمن ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • گمرک ایران خروج زعفران از فهرست مشمول عوارض صادراتی آب مجازی را ابلاغ کرد.
    زعفران از فهرست مشمول عوارض صادراتی آب مجازی حذف شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از مهر، گمرک ایران در بخشنامه‌ای موضوع خروج زعفران از فهرست مشمول عوارض صادراتی آب مجازی را ابلاغ کرد.

    در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۵۵/۱۴۰۲/۴۴۷۲۵۲ مورخ ۱۴۰۲/۴/۶ موضوع فهرست محصولات کشاورزی و غذایی آب بر مشمول نیم درصد عوارض صادراتی آب مجازی، به پیوست تصویر مصوبه شماره ۱۹۳۱۸۱ ت ۶۱۷۲۶ ه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ هیأت محترم وزیران ارسال و اعلام می‌دارد مطابق صراحت مصوبه مذکور، زعفران مندرج در ردیف ۳۰ جدول موضوع مصوبه شماره ۵۱۵۹۷ / ۶۱۳۶۵ ه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷، از فهرست محصولات کشاورزی و غذایی آب بر مشمول نیم درصد عوارض صادراتی آب مجازی حذف گردیده است.

    لذا شایسته است ضمن اقدام لازم، مراتب را به کلیه واحدها و گمرکات اجرایی تابعه نیز ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.

    زعفران از فهرست مشمول عوارض صادراتی آب مجازی حذف شد

    بنابر این گزارش هیأت وزیران در جلسه ۱۴۰۲.۱۰.۲۰ به پیشنهاد وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که ردیف (۳۰) جدول مندرج در تصویب نامه شماره ۵۱۵۹۷ ت ۶۱۳۶۵ (زعفران) حذف شود.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *