×
×

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبرداد؛
صدور ۲۲۹۰حکم تخلف در حوزه گران‌فروشی محصولات کشاورزی

  • کد نوشته: 485284
  • ۵ دی ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صدور ۲۲۹۰ حکم تخلف در حوزه گران‌فروشی محصولات کشاورزی خبر داد.
    صدور ۲۲۹۰حکم تخلف در حوزه گران‌فروشی محصولات کشاورزی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از مهر، اکبر فتحی گفت: در راستای عمل به شعار سال، مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان با برنامه‌ریزی و اکیپ بندی در کل استان از طریق بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی با گران‌فروشی، احتکار و کم فروشی برخورد کرد.

    وی با تشریح عملکرد این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی گفت: از اول فروردین ۱۴۰۲ تا ۳ دی ماه سال جاری ۳ هزار و ۴۹۴ فقره بازرسی توسط اکیپ‌های این سازمان انجام شده است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۶۶۵ فقره به احراز تخلف منجر نشد اما در ۲ هزار و ۸۱۵ فقره بازرسی منجر به احراز تخلف شد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: درنتیجه بازرسی‌های صورت گرفته ۱۴ صورت جلسه کشف کالا و ارز و قاچاق تنظیم شد، ۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده به تعزیرات ارسال، ۲ هزار و ۲۹۰ حکم صادر شد و ۳۱۵ پرونده نیز در انتظار دریافت حکم هستند.

    فتحی تعداد پرونده‌های در انتظار ارسال به تعزیرات را ۲۲۵ فقره عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌های صورت گرفته توسط این سازمان، ۸۲۷ میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۷۴ ریال است.

    منبع: خبرگزاری مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *