×
×

عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان/ ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی

  • کد نوشته: 487514
  • ۲۷ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از عرضه خرما با نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: حدود ۹۰۰ تن خرما از طریق شبکه توزیع سازمان عرضه شده است و حدود ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی مربوط به سازمان تعاون روستایی در تهران آماده داریم که به میزان نیاز حتی در استان‌ها عرضه شود.
    عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان/ ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی
  •   به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ایوب فصاحت در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز، در خصوص عرضه خرما افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان خرما با نرخ تنظیم بازار عرضه خواهد شد، حدود ۹۰۰ تن خرما از طریق شبکه توزیع میادین و شبکه‌های توزیع سازمان تعاون روستایی در حدود ۶۰۰ نقطه، عرضه شده و توزیع خرما از شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم از طریق انجمن خرما در حال انجام است.

    سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: حدود ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی مربوط به سازمان تعاون روستایی نیز در تهران آماده داریم که در صورت نیاز حتی در استان‌ها، برای عرضه به آن نقاط ارسال خواهد شد.

    فصاحت خاطرنشان کرد: انجمن خرما حداقل ۵۰۰ تن برای توزیع در شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای آماده دارد و علاوه بر این‌ حدود ۹۰۰ تن در مجموعه‌ فروشگاه‌های خودمان در کل کشور و سازمان میادین خرما عرضه می‌شود.

    وی با بیان این که دو نوع خرمای کبکاب و مضافتی عرضه می‌شود، افزود: بالای ۹۰ درصد آن مربوط به خرمای مضافتی است و آن جاهایی که نیاز به خرمای کبکاب نیاز باشد قابل عرضه است.

    سرپرست سازمان تعاون روستایی بر تسریع در فرایند توزیع خرما از سوی انجمن خرما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد و گفت: پیگیر هستیم توزیع در کل فروشگاه‌ها به سرعت انجام شود، همچنین عرضه خرما در میادین میوه و تره‌بار نیز در حال انجام است و می‌توان گفت کنترل خوبی بر بازار این محصول وجود دارد.

    منبع: وزارت جهاد کشاورزی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *