×
×

عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته در استان تهران

  • کد نوشته: 487362
  • ۱۹ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • ییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۲ یا ۲۵ اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه آغاز خواهد شد.
    عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته در استان تهران
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهادکشاورزی، جبرئیل برادری در مورد آخرین گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در مورد میوه شب عید افزود: نزدیک به ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تن میوه شب عید برای شهر تهران و مابقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

    وی با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، اظهار داشت: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام ۳۰۰ غرفه عرضه می‌شود.

    برادری ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.

    وی با اشاره به تامین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، ۳۰۰ تن خرما برای استان تهران تامین و ذخیره‌سازی شده است.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون ۲۰ درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

    منبع: وزارت جهاد کشاورزی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *