×
×

قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده ۵۶ هزار تومان

  • کد نوشته: 484152
  • ۳ آبان ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: نرخ کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۸ هزارتومان است‌. او قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ برای مصرف کننده در میادین را ۵۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ منطقی هرعدد تخم مرغ ۳ هزار و […]

    قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده ۵۶ هزار تومان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: نرخ کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۸ هزارتومان است‌.

    او قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ برای مصرف کننده در میادین را ۵۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ منطقی هرعدد تخم مرغ ۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

    کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به روند مطلوب تخم مرغ کمبودی در عرضه نداریم.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: با توجه به روند مطلوب تخم مرغ و افزایش هزینه های تولید انتظار می رود که نرخ پیشنهادی درب مرغداری به ۵۸ هزارتومان مصوب شود تا تولید دچار چالش نشود چراکه طی ۲ سال اخیر به جای واردکننده، صادرکننده تخم مرغ نشدیم.

    او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار در مهرماه ۶ هزارتن تخم مرغ صادر شده است. هرچند صادرات برای تنظیم بازار داخل محدود شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *