×
×

قیمت نهاده های دامی در بازار داخل تغییری نداشته است

  • کد نوشته: 478445
  • ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس عسگرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: علی رغم افزایش جهانی غلات، قیمت مصوب نهاده‌های دامی تغییری نداشته چرا که خریدها مربوط به قبل است. به گفته او، افزایش قیمت نهاده مربوط به هزینه کرد سال قبل است و […]

    قیمت نهاده های دامی در بازار داخل تغییری نداشته است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس عسگرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: علی رغم افزایش جهانی غلات، قیمت مصوب نهاده‌های دامی تغییری نداشته چرا که خریدها مربوط به قبل است.

    به گفته او، افزایش قیمت نهاده مربوط به هزینه کرد سال قبل است و نوع ارز و محاسبات مربوط به زمانی است که مصوبات دقیق از مجلس بیاید.

    عسگرزاده می‌گوید: نرخ کنونی نهاده های دامی بر مبنای ارز ترجیحی است و تا پایان اردیبهشت پیش بینی می شود که قیمت نوسانی نداشته باشد.

    بسیاری از کارشناسان صنعت دام و طیور اذعان می‌کنند که به رغم ثبات قیمت مصوب نهاده‌های دامی، اما عرضه با نرخ مصوب با تاخیر روبه‌روست، به طوری که تولیدکنندگان چاره ای جز تامین از بازار آزاد ندارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *