×
×

قیمت هرکیلو دام سبک ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزارتومان

  • کد نوشته: 483847
  • ۲۷ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی اصغر ملکی گفت: هم اکنون هرکیلو شقه گوسفندی با نرخ ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزارتومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود به مصرف کننده عرضه می شود. او قیمت هرکیلو دام سبک را ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد […]

    قیمت هرکیلو دام سبک ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزارتومان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی اصغر ملکی گفت: هم اکنون هرکیلو شقه گوسفندی با نرخ ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزارتومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود به مصرف کننده عرضه می شود.

    او قیمت هرکیلو دام سبک را ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: در شرایط کنونی دامداران به سبب رسیدن دام به وزن ایده آل، دام های خود را نگهداری می‌کنند که در ماه های آتی با افزایش عرضه، قیمت کاهش می یابد.

    ملکی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای تنظیم بازار اقدام به واردات گوشت از کنیا کرده است که استمرار این روند منجر به تعادل بازار می شود.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به گستردگی مرزها، قاچاق دام در حال انجام است که طبق وعده مسئولان قرار است گوشت های وارداتی در اختیار صنوف قرار بگیرد که این موضوع در کاهش التهاب بازار تاثیر بسزایی دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *