×
×

محدودیتی در فروش نان وجود ندارد

  • کد نوشته: 485800
  • ۲۰ دی ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز پیگیر تخلف نانوایان در این زمینه هستند.
    محدودیتی در فروش نان وجود ندارد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است، گفت: اینکه گفته می‌شود با هر کارت بانکی فقط می‌توان ۴ عدد نان خریداری کرد، کذب محض است و بدون شک با نانوایی‌های متخلف نیز برخورد خواهد شد.

    وی اضافه کرد: دستورالعمل فروش نان توسط اتحادیه‌های نانوایان وضع نشده است و سکوت این اتحادیه به معنای تأیید این امر نیست.

    مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی همچنین تصریح کرد: توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی هیچ محدودیتی برای خرید نان ابلاغ نشده و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز پیگیر تخلف نانوایان در این زمینه هستند.

    امرالهی در پایان گفت: بدون شک با استناد به قانون با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت کرده و اذهان عمومی را تشویق کند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

    منبع: وزارت جهاد کشاورزی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *