×
×

مدیرعامل گروه تک ژن زیست: صادرات محصولات این شرکت به هشت کشور جهان+ویدئو

  • کد نوشته: 483212
  • ۲۰ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، دکتر مریم تاج‌آبادی ابراهیمی مدیرعامل گروه تک ژن زیست در حاشیه دومین همایش صنایع لبنیات گفت: گروه تک‌ژن بر ایده میکروب‌ها امپراتورهای نامرئی زمین هستند،شکل گرفت و اولین شرکتی بود که در مقیاس صنعتی از میکروارگانیسم‌ها تولید محصولات متنوعی برای کاربرد در صنایع غذایی صنایع دارویی […]

    مدیرعامل گروه تک ژن زیست: صادرات محصولات این شرکت به هشت کشور جهان+ویدئو
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، دکتر مریم تاج‌آبادی ابراهیمی مدیرعامل گروه تک ژن زیست در حاشیه دومین همایش صنایع لبنیات گفت: گروه تک‌ژن بر ایده میکروب‌ها امپراتورهای نامرئی زمین هستند،شکل گرفت و اولین شرکتی بود که در مقیاس صنعتی از میکروارگانیسم‌ها تولید محصولات متنوعی برای کاربرد در صنایع غذایی صنایع دارویی و همچنین در کشاورزی کرد.

    مدیرعامل گروه دانش بنیان تک ژن زیست افزود: سال‌هاست که بزرگترین برندها در صنایع لبنی محصولات پروبایتیک تک ژن را مصرف می‌کنند و در بازار وجود دارد.

    دکتر ابراهیمی بیان کرد: تک ژن محصولاتی در حوزه‌ی انسانی، دارویی و همچنین مکمل‌های دام و طیور فعال است. امسال ما در این نمایشگاه شرکت داشتیم برای ارائه محصولات استارترهایمان که اخیرا وارد بازار شده اند، استارترهای لبنی را داریم و همچنین استبلایزرها را که انشاالله در آینده بتوانیم در کمپانی‌های مختلف مصرف آن ها را هم داشته باشیم.

    این کارآفرین کشورمان افزود: موقعی که ما وارد عرصه پروبیوتیک شدیم، کشور در هر زمینه‌ای صد در صد وارد‌کننده بود و بعد از گذشت یک دهه نه‌تنها تو حوزه‌ی پروبیوتیک ها ما توانستیم کل نیاز داخلی کشور را به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان تامین کنیم بلکه در‌واقع تامین‌کننده پروبیوتیک در کشورهای همسایه و همچنین انتقال‌دهنده دانش فنی باشیم.

    دکتر تاج آبادی ابراهیمی با بیان اینکه گروه تک ژن به هشت کشور مختلف صادرات داشته است، گفت: اخیرا قدم‌هایی رادر زمینه JOIN VENTURE برداشتیم که بتوانیم تولید را در کشورهای دیگر نیز داشته باشیم.

    مدیرعامل گروه تک ژن در خصوص چالش مربوط به این صنعت عنوان کرد : درحوزه بیوتکنولوژی باید به زنجیره ارزش توجه بیشتری داشت، بسیاری از پیش‌نیاز های تولید یک محصول لبنی محصولاتی هستند که حوزه بیوتکنولوژی می باشند مثل واکسن‌ها ،پروبیوتیک ها ،استارترهای لبنی یا پیش‌نیازهایی که این‌ها در صنعت بیوتکنولوژی تولید می‌شود. ایران موقعیت بسیار خوبی را دارد،دانشمندان ایرانی قدم‌های خیلی خوبی را درحوزه بیوتکنولوژی برداشتند و توجه ویژه به این منابع داخلی می تواند هم ارزش‌افزوده‌ای بهتری را ایجاد کند و هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

    رئیس انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند در خصوص مشورت گرفتن دولت از تشکل ها گفت: ما مشاوره ها را دادیم ، امیدواریم که به آنها توجه شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *