×
×

نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود در عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 487103
  • ۷ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود تیرماه ۱۴۰۳ در زمینه مواد غذایی، محصولات کشاورزی، نوشیدنی ها و تجهیزات و ماشین آلات چاپ و بسته بندی در عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.
    نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود در عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، شرکت بازرگانی بین­ المللی پارس پگاه تجارت با تجربه بیش از ۳۰ سال و با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در امر برگزاری نمایشگاه­های تخصصی- اختصاصی و بین ­المللی در خارج از کشور به­ ویژه در منطقه و حوزه  CIS و  اوراسیا به فعالیت مشغول می باشد.

    نظر به فرصت ها و امیدها که در حوزه ی تجارت خارجی و توسعه بازارهای صادراتی با کشورهای همسایه بویژه ترکمنستان بوجود آمده است این شرکت در نظر دارد با برگزاری ارزشمند نمایشگاه ایران اگروفود درتاریخ نیمه اول تیرماه ۱۴۰۳ عشق آباد ترکمنستان اقدام نموده و کلیه امکانات خود را جهت بسترسازی و تقویت صادرات کالا، محصولات و خدمات ایران را برای کلیه تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان عزیز ایران فراهم نماید.

    ایران و ترکمنستان همکاری‌های اقتصادی خود را در چارچوب کمیســیون مشترک اقتصـادی دنبال می کنند و وزارت امور خارجه ایران مسئــولیت طرف ایرانـی این کمیسیون را به عهده دارد. ترکمنستان یکی از مصرف کنندگان مواد غذایی و کشاورزی در میان کشور‌های تازه استقلال یافته‌ آسیای مرکزی به شمار می‌رود که  ایران به عنوان یکی از همسایگان ترکمنستان و با مرز زمینی مشترک ۱۲۰۰ کیلومتری ، به دلایل جغرافیایی و اقتصادی می‌تواند سهم مهمی در روند افزایس حجم صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی و توسعه‌ی بازار و همکاری‌های دوجانبه داشته باشد.

    ایران اگروفود یک رویداد اقتصادی منطقه دریای خزر و موجب رونق کسب وکار در بازارکشورهای ساحلی خزر و منطقه و توسعه صادرات کالا و خدمات فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان ایرانی به شمار می رود.

    ترکمنستان یکی از سریعترین اقتصادهای در حال توسعه در جهان است، یک بازار دست نخورده در همسایگی ایران عزیز و با هزینه حمل  و نقل بسیار ارزان و بازاریابی کم هزینه است. این کشور یکی از صادرکنندگان انرژی در جهان و منطقه که میلیارد دلار پروژه های گلخانه های مصنوعی، کشت اصله و نهال فرا سرزمینی، پرورش میگو و آبزیان و نقطه های را ارائه می دهد.

    شرکت کنندگان می توانند محصولات خود را در ۱۶ بخش ارائه دهند که همه دسته های صنایع غذایی و کشاورزی را پوشش می دهد:

    نوشیدنی بدون الکل، خواربار، محصولات منجمد، غذای راحت و آماده مصرف، قنادی و نانوایی، غذای کنسرو شده، روغن ها، چربی ها و سس ها، لبنیات و پنیر، گوشت قرمز، گوشت مرغ وتخم مرغ، موادغذایی ارگانیک و سالم، ماهی و غذای دریایی، میوه و سبزیجات و صیفی جات تازه، غذاهای حلال و تجهیزات و ماشین آلات چاپ و بسته بندی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *