×
×

نمایشگاه روسیه دروازه گسترش فروش محصولات گروه زر به بازارهای بین المللی

  • کد نوشته: 486612
  • ۱۷ بهمن ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • محصولات گروه زر در نمایشگاه پرود اکسپو روسیه (PROD EXPO ) ارائه شد.
    نمایشگاه روسیه دروازه گسترش فروش محصولات گروه زر به بازارهای بین المللی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، این گروه دانش بنیان با شرکت‌های زیر مجموعه خود (زرماکارون، زرکام، زرفروکتوز و زرگرین) در نمایشگاه پرود اکسپو روسیه از ۵ الی ۹ فوریه حضور دارد.

    علاقه مندان می‌توانند با حضور در غرفه این شرکت واقع در سالن شماره ۲٫۳ ,غرفه ۲۳B36 ، از محصولات ارائه شده دیدن کنند.


    شرکت زرماکارون بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع پاستا، پودر کیک و آرد را در این نمایشگاه ارائه کرده است. زرماکارون دومین تولیدکننده پاستا در جهان به لحاظ ظرفیت اسمی است و با بزرگترین خطوط تولید در خاورمیانه اکنون رهبری بازار پاستا را در اختیاردارد و پیشرو در بازار پاستا ایران است.

    همچنین شرکت زرکام ، بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه با محصولات کیک ، ویفر ، شکلات و تافی در این نمایشگاه حضور دارد. محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی ؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد. هم اکنون بیش از ۵۰۰ نوع مختلف کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود.

    شرکت زرفروکتوز نیز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل “شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز ، مالتودکسترین، انواع نشاسته های خام و اصلاح شده و “پری ژلاتینه” در این نمایشگاه حضور دارد.

    از دیگر بخشهای غرفه گروه زر ، ارائه کودهای مایع آلی ارگانیک با عنوان زرگرین است. کودهای مایع آلی ارگانیک زرگرین بر پایه غلات است که گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا را در سوئیس دریافت کرده است و قابلیت رقابت با کودهای آلی ارگانیک اروپایی را دارد.


    این نمایشگاه گردهمایی عظیمی از تولیدکنندگان موادغذایی، توزیع کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان حوزه کشاورزی و غذایی در جهان محسوب می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *