×
×

واریز تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان به حساب کشاورزان خوزستانی

  • کد نوشته: 482358
  • ۱۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم و کلزا اظهار کرد: از ابتدای برداشت تاکنون که بیش از دو هفته از آغاز این عملیات گذشته است بیش از ۸۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است. […]

    واریز تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان به حساب کشاورزان خوزستانی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم و کلزا اظهار کرد: از ابتدای برداشت تاکنون که بیش از دو هفته از آغاز این عملیات گذشته است بیش از ۸۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

    وی افزود: تاکنون همچنین بیش از ۲۶ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و روند خرید همچنان با سرعت در حال انجام است.

    جهان نژادیان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شود، عنوان کرد: میزان خرید گندم و کلزای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد بیشتر بوده است.

    مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان به حساب کشاورزان خوزستانی برای خرید تضمینی گندم و کلزا واریز شده است.

    وی ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد درون استانی و همچنین استان‌های نیازمند حمل شده است. همچنین همه کلزای خریداری شده به کارخانه‌های روغن کشی منتقل شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *