×
×

موفق به کسب نشان واحد صنعتی سبز شد

  • کد نوشته: 4255
  • ۹ بهمن ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز  در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست با حضورعیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،جمعی از مسئولان و نمایندگانی از سازمان ملل متحد برگزار شد. مسعود تجریشی در بیستمین همایش […]

    موفق به کسب نشان واحد صنعتی سبز شد
  • به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز  در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست با حضورعیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،جمعی از مسئولان و نمایندگانی از سازمان ملل متحد برگزار شد.

    مسعود تجریشی در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز گفت: برای این همایش ۲۵۳ واحد صنعتی و خدماتی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱۷ واحد صنعتی و ۳۶ واحد خدماتی بوده است. ۱۴ واحد به عنوان واحد صنعت برگزیده سبز، ۶۷ واحد صنعت سبز انتخاب شده‌اند همچنین ۳ واحد به عنوان واحد خدماتی برگزیده سبز و ۱۱ واحد خدماتی قابل تقدیر شناخته شده‌اند.

    معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: استقرار سیستم پایش آلاینده‌ها و سیستم بازیافت، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها جزو شاخصهای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بوده است.

    تجریشی افزود: هدف از برگزاری همایش ملی صنعت و خدمات سبز این است که بتوانیم ضمن تشویق این واحدها، فرهنگ نگرش محیط زیستی را توسعه دهیم و بستری مناسب برای حضور این واحدهای پاک در بازارهای بین المللی فراهم کنیم.

    در پایان این مراسم از گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان واحد صنعتی سبز در جهت حفظ چرخه بازیافت و پایش آلاینده ها و راه اندازی تصفیه خانه مدرن صنعتی  تقدیر شد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *