×
×

کشت پاییزه در ۴۴ هزار هکتار از اراضی دشت‌آزادگان

  • کد نوشته: 480878
  • ۲۸ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حبیب بدوی در خصوص کشت محصولات پاییزه در شهرستان اظهار کرد: آب برای کشت پاییزه ۱۲ آبان رهاسازی شد و ما کشت این محصولات را از ۱۷ آبان آغاز کردیم. وی افزود: کشت محصولات پاییزه در حال حاضر به پایان رسیده است […]

    کشت پاییزه در ۴۴ هزار هکتار از اراضی دشت‌آزادگان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حبیب بدوی در خصوص کشت محصولات پاییزه در شهرستان اظهار کرد: آب برای کشت پاییزه ۱۲ آبان رهاسازی شد و ما کشت این محصولات را از ۱۷ آبان آغاز کردیم.

    وی افزود: کشت محصولات پاییزه در حال حاضر به پایان رسیده است و تنها آبیاری حدود ۶ هزار هکتار از اراضی پایین دست باقی مانده بود که حدود دو روز است این اراضی به آب دسترسی پیدا کرده‌اند؛ اگر این آبیاری تداوم پیدا کند آبیاری محصولات این اراضی تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

    مدیر جهاد کشاورزی دشت‌آزادگان تصریح کرد: سطح زیرکشت محصولات پاییزه شهرستان ۴۴ هزار هکتار است که به دلیل رهاسازی دیرهنگام آب، بیشتر محصولات کشت‌شده ما گندم و جو هستند اما در زمینه کلزا تنها موفق به کشت ۶۰ هکتار شدیم.

    بدوی در خصوص زمان برداشت محصولات پاییزه شهرستان عنوان کرد: برداشت محصولات از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *