×
×

گزارشی از شیوع آنفولانزای حاد پرندگان نداشته‌ایم

  • کد نوشته: 483933
  • ۹ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  •  به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایرا (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ناصر نبی پور، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان است که کماکان محصول کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود. او تولید روزانه تخم‌مرغ را ۳ هزار و […]

    گزارشی از شیوع آنفولانزای حاد پرندگان نداشته‌ایم
  •  به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایرا (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ناصر نبی پور، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان است که کماکان محصول کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

    او تولید روزانه تخم‌مرغ را ۳ هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و افزود: تولید تخم‌مرغ خطی است و مرغدار به یکباره نمی‌تواند آن را متوقف کند.

    نبی پور ادامه داد: در شرایط کنونی نبود کنجاله سویا با نرخ مصوب و خرید از بازار آزاد با نرخ‌های بالا از چالش‌های اصلی پیش‌روی تولید محسوب می‌شود.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه ویروس آنفولانزای حاد پرندگان بلای خانمان‌سوز این صنعت است، افزود: علی‌رغم شیوع ویروس آنفولانزای حاد پرندگان در کشورهای اطراف، گزارشی از شیوع آن در واحدهای مرغداری نداشتیم که با انجام واکسیناسیون به موقع و رعایت نکات بهداشتی از سوی مرغداران انتظار می‌رود همانند سال گذشته بیماری در این خصوص نداشته باشیم. با تامین به موقع نهاده‌های دامی برآورد می‌شود که تولید تخم‌مرغ تا پایان سال به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *