×
×

گوشت های وارداتی سر از بازار سیاه درآورد/نرخ مصوب هر کیلو گوشت استرالیا ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان

  • کد نوشته: 3491
  • ۹ آبان ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از عرضه گوشت وارداتی در بازار سیاه اظهار کرد: توزیع گوشت وارداتی در بازار سیاه مسائل و مشکلات متعددی را در بردارد که به طور مداوم به مسئولان ذی ربط هشدار دادیم. وی افزود: […]

  • منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از عرضه گوشت وارداتی در بازار سیاه اظهار کرد: توزیع گوشت وارداتی در بازار سیاه مسائل و مشکلات متعددی را در بردارد که به طور مداوم به مسئولان ذی ربط هشدار دادیم.

    وی افزود: توزیع کنندگان گوشت های وارداتی، بخشی از گوشت ها را در بازار سیاه با نرخ های متفاوتی عرضه می کنند که این امر اجحاف در حق مصرف کننده است.

    پوریان با اشاره به اینکه اصلاح سیستم توزیع تنها راه نجات بحران کنونی است، بیان کرد: اگر سیستمی تعریف شود که لاشه های وارداتی به صورت ۴ تیکه در بیاید،دیگر شاهد توزیع گوشت وارداتی در بازار سیاه نیستیم.

    این مقام مسئول نرخ مصوب هر کیلو گوشت استرالیا را ۳۴ هزار و ۸۰۰ ، اوراسیا ۳۳ هزار و ۵۰۰ و منجمد ۲۹ هزارتومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که با نرخ های بالاتری در بازار عرضه می شود.

    وی در پایان توزیع گوشت وارداتی در بازار سیاه را یکی از دغدغه های پیش رو برشمرد و تصریح کرد: با توجه به آنکه گوشت های وارداتی با نرخ مصوب توزیع نمی شود ، از این رو تغییر در روند توزیع یک ضرورت به شمار می رود.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *