×
×

فرصت ۹ ماهه برای بازگشت ارز صادراتی صادرکنندگان محصولات کشاورزی+ویدیو

  • کد نوشته: 479719
  • ۲ مرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • محسن امینی گفت: به صادرکنندگان محصولات کشاورزی که تحریم مانع بازگشت ارز حاصل از صادرات آن‌ها شده، مشروط به ارائه مدارک قضائی معتبر، ۹ ماه فرصت داده شده است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اتاق بازرگانی ایران؛ جلسه‌ای بین کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت […]

    فرصت ۹ ماهه برای بازگشت ارز صادراتی صادرکنندگان محصولات کشاورزی+ویدیو
  • محسن امینی گفت: به صادرکنندگان محصولات کشاورزی که تحریم مانع بازگشت ارز حاصل از صادرات آن‌ها شده، مشروط به ارائه مدارک قضائی معتبر، ۹ ماه فرصت داده شده است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اتاق بازرگانی ایران؛ جلسه‌ای بین کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات برگزار گردید.

    به صادرکنندگان محصولات کشاورزی که تحریم مانع بازگشت ارز حاصل از صادرات آن‌ها شده، مشروط به ارائه مدارک قضائی معتبر و یا تائیدیه دفاتر کنسولگری خارج از کشور، ۹ ماه فرصت داده شده است.

    اگر در پایان دوره ۹ ماهه این وجه از بین رفته بود به عنوان ارز حاصل از صادرات مستهلک در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت موظف به بازگشت ارز هستند. این کمک بزرگی به صادرکنندگان است. از همکاری و پیگیری سازمان توسعه تجارت در این حوزه تشکر میکنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *