×
×

عرضه گسترده گوشت گرم وارداتی بازار را به تعادل می رساند

  • کد نوشته: 481231
  • ۲۷ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، افشین صدردادرس گفت: توزیع گوشت گرم وارداتی در سطح گسترده با نرخ مصوب می تواند بر تعادل قیمت گوشت در بازار اثر گذار باشد. به گفته او، طبق اعلام مسئولان قرار است عرضه گوشت گرم وارداتی از این هفته آغاز […]

    عرضه گسترده گوشت گرم وارداتی بازار را به تعادل می رساند
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، افشین صدردادرس گفت: توزیع گوشت گرم وارداتی در سطح گسترده با نرخ مصوب می تواند بر تعادل قیمت گوشت در بازار اثر گذار باشد.

    به گفته او، طبق اعلام مسئولان قرار است عرضه گوشت گرم وارداتی از این هفته آغاز شود که این امر در کنار عرضه گوشت منجمد می تواند قیمت های کاذب را به نرخ واقعی برساند.

    صدردادرس می گوید: واردات گوشت یک مُسکن مقطعی است و در میان مدت و بلندمدت کارایی لازم را ندارد چرا که هرراهکاری منافع تولیدکننده و مصرف کننده را توامان با یکدیگر باید در نظر بگیرد.

    مدیرعامل اتحادیه دام سبک قیمت کنونی هرکیلو دام را ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: براین اساس قیمت منطقی هرکیلو گوشت ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزارتومان است و عرضه با نرخ های بالاتر ناشی از سودجویی عوامل واسطه و دلال است.

    او درباره آینده بازار گوشت گفت: آینده بازار به راهکارهاس دولت بستگی دارد، اما بدلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ازدیاد تقاضا باید راهکار پایدار در نظر گرفته شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *