×
×

لبنیات در سامانه فروش آنلاین وزارت جهاد کشاورزی عرضه می‌شود

  • کد نوشته: 476453
  • ۱۷ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل قادری‌فر سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی بیان کرد: امروز از ساعت ۶ صبح در قرارگاه امنیت غذایی هستیم. بازدید ما از میادین میوه و تره بار و بررسی توزیع هوشمند کالا‌های اساسی از آرامش در بازار ارزاق مصرفی حکایت دارد. وی افزود: از امروز عرضه لبنیات تنظیم بازاری […]

    لبنیات در سامانه فروش آنلاین وزارت جهاد کشاورزی عرضه می‌شود
  • به گزارش ایرانفودنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل قادری‌فر سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی بیان کرد: امروز از ساعت ۶ صبح در قرارگاه امنیت غذایی هستیم. بازدید ما از میادین میوه و تره بار و بررسی توزیع هوشمند کالا‌های اساسی از آرامش در بازار ارزاق مصرفی حکایت دارد.

    وی افزود: از امروز عرضه لبنیات تنظیم بازاری با ۱۵ درصد تخفیف و با نرخی کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود. بنا به قولی که داده بودیم عرضه اینترنتی لبنیات از تهران آغاز شد و به زودی به کلانشهر‌های دیگر خواهد رسید. هدف ما از انجام این کار کنترل مصرف است.

    این مقام مسئول گفت: در پنیر uf، ماست، شیر، کره و خامه عرضه تخفیف دار خواهیم داشت. در سامانه فروش قیمت‌ها به نرخ ۲۵ قلم اعلامی وزارت جهاد و متوسط مغازه‌های سطح شهر خواهد بود. قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار قطعا کمتر خواهد بود. تحویل تمام اقلام در سامانه‌های هوشمند در کمتر از ۲۴ ساعت و در ساعات انتخابی فرد مصرف کننده خواهد بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *