×
×

معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی شادگان ضروری است

  • کد نوشته: 479445
  • ۱۳ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • جمال صالح زاده امروز، ۱۳ تیرماه در جلسه هماهنگی و معرفی ظرفیت‌های کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های زود بازده با هدف توسعه اشتغال در شهرستان شادگان، ضمن اعلام حمایت از کارگاه‌های تولیدی و زودبازده در راستای رونق اشتغال شهرستان، اظهار کرد: ادارات متولی نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کارآفرینی اقدام کنند. به گزارش پایگاه […]

    معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی شادگان ضروری است
  • جمال صالح زاده امروز، ۱۳ تیرماه در جلسه هماهنگی و معرفی ظرفیت‌های کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های زود بازده با هدف توسعه اشتغال در شهرستان شادگان، ضمن اعلام حمایت از کارگاه‌های تولیدی و زودبازده در راستای رونق اشتغال شهرستان، اظهار کرد: ادارات متولی نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کارآفرینی اقدام کنند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، وی بر معرفی محصولات کشاورزی، تولیدی و خدماتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال با سرمایه کم و فضای کوچک باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.

    رئیس شورای اشتغال شهرستان شادگان عنوان کرد: شناسایی حلقه مفقوده در کسب و کار کارآفرینان و معرفی سرمایه‌گذاران موفق، برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تبادل تجربیات، به منظور ترغیب، جذب شهروندان و سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی جهت سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف شهرستان در اولویت ادارات مربوطه قرار گیرد.

    سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه جلسات اشتغال باید به صورت مستمر برگزار شود، افزود: معرفی مشاوران اقتصادی جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال و ورود هئیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای جهت آموزش علمی و تجربی موجب توسعه کسب و کار در شهرستان خواهد شد.

    صالح زاده در پایان گفت: ایجاد کارخانه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی در برندسازی محصولات و افزایش اشتغال در شهرستان شادگان تاثیر بسزایی دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *