×
×

وضعیت بازار گوشت چگونه است؟

  • کد نوشته: 480965
  • ۷ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی اصغر ملکی گفت: قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه برای مصرف کننده ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزارتومان است. همچنین سایر قسمت های گوشت همچون سردست و ران تابع عرضه و تقاضاست. به گفته او، گرچه مسئولان وزارت جهاد از […]

    وضعیت بازار گوشت چگونه است؟
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی اصغر ملکی گفت: قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه برای مصرف کننده ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزارتومان است. همچنین سایر قسمت های گوشت همچون سردست و ران تابع عرضه و تقاضاست.

    به گفته او، گرچه مسئولان وزارت جهاد از توقف صادرات دام‌ خبر می دهند، اما دام های قرنطینه شده برمبنای مجوزهای قبلی همچنان صادر می شود.

    ملکی قیمت کنونی هرکیلو دام زنده در شهرستان ها را ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در میادین تهران به سبب کمبود عرضه قیمت هر کیلو دام به ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان رسیده است.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: اکنون قاچاق دام از سمت میاندوآب و پیرانشهر به کشور عراق در حال انجام است که این موضوع در التهاب بازار بی تاثیر نیست. براین اساس از دستگاه های مربوط انتظار می رود که جلوی قاچاق را بگیرند.

    او گفت: از پشتیبانی امور دام بارها تقاضا کردیم که با توزیع ذخایر جلوی التهاب بازار را بگیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *